Realitní kancelář Svoboda & Williams vtiskla novou image značce FeelHome, která se zaměřuje na stylové, cenově dostupné byty a rodinné domy. Relaunch značky doprovází spuštění webových stránek s novým, plně responzivním designem a změna loga.
„Naším cílem bylo vytvořit platformu pro prezentaci nemovitostí, která by oslovila mladší generace a přitom rozbít stereotypní představu, že realitní prezentace musí být zákonitě nudná,“ uvádí Daša Andrejcová, která má nově na starost business development značky FeelHome. „Zároveň chceme nabídnout vysoký standard služeb, na který jsou zvyklí klienti Svoboda & Williams, i v nižší cenové kategorii,“ doplňuje k novému konceptu značky.
Nová vizuální identita FeelHome vychází z emocí, které lidé pociťují ve svých domovech. „V novém konceptu FeelHome se odráží inovativní způsob komunikace skrze grafický design s využitím známých a lety prověřených emotikonů. Tato žlutá kolečka jsou v dnešní době globálním jazykem pro pocity, a proto se to prázdné, univerzální stalo logem FeelHome,“ vysvětluje Natalie Kuznetsová, Art Director realitní kanceláře Svoboda & Williams. V konceptu FeelHome mají emotikony za účel vyvolat v recipientovi určitý druh emoce spojený s vysněným bydlením.
Webové stránky FeelHome