Aktuálně

Svoboda & Williams přináší do světa nemovitostí virtuální realitu

Aktuálně

15.10.2018

Svoboda & Williams jako první tuzemská realitní kancelář představuje developerský projekt - rezidenční park Šárecký dvůr - ve virtuální a rozšířené realitě. Virtuální realitu (VR) i rozšířenou realitu (AR) bude Svoboda & Williams využívat v rámci marketingu vybraných projektů i do budoucna.

Představte si, že vstupujete do svého nového bytu. Teprve se staví, ale vy se v něm už nyní můžete projít a vnímat prostor jednotlivých místností. Prohlédnete si všechny varianty standardů vybavení, které postupně měníte, a porovnáváte barvy, materiály, apod. Máte možnost včas upravit rozhodnutí architekta či designéra, která vám nevyhovují a jež byste na 2D plánku či vizualizaci neodhalili. Díky VR tak ušetříte čas i peníze.

“Možnost simulovat fyzickou přítomnost v dosud neexistujícím prostoru činí z virtuální reality ideální nástroj pro efektivnější komunikaci architekta, developera a realitní kanceláře s klienty, kteří zpravidla nemají příliš dobrou prostorovou představivost,” vysvětluje Marian Kolev, Marketing Director Svoboda & Williams. “Navíc s ní přicházejí také další možnosti v podobě rozšířené reality (AR) a kdekoli snadno použitelných virtuálních modelů v mobilu či tabletu.”

VR přináší do realitního byznysu revoluční změny. Umožňuje totiž “fyzicky” prezentovat projekty již ve fázi přípravy, kdy existují pouze “na papíře”, a to včetně virtuálního home-stagingu bytových jednotek. Klientům nabízí „skutečný“ pobyt v interiéru jejich budoucího domova a tím jim pomůže při rozhodnutí o koupi. Pro developery a realitní kanceláře to může znamenat větší množství prodejů již v přípravné fázi. VR tak přináší win-win řešení pro všechny zúčastněné strany.

„Byty v developerských projektech se dosud prodávaly z papíru, takřka naslepo,“ říká Marian Kolev. „V případě Šáreckého dvora jsme se přesvědčili o tom, že virtuální realita přináší z hlediska marketingu nemovitostí významnou přidanou hodnotu, a u vybraných větších projektů ji proto v budoucnu budeme nabízet standardně jako součást marketingové kampaně již od předprodejní fáze.“

Více o prezentaci projektů ve virtuální a rozšířené realitě.

 

Další realitní zprávy

Nejčerstvější nabídky do Vašeho e-mailu

Lokalita
Parametry
Velikost
Min.
Max.
Cenové rozpětí
Cena min.
Cena max.
Cenové rozpětí
Cena min.
Cena max.